Asiakaspalvelussa ruuhkaa

27. tammikuuta 2022

Hyvä asiakkaamme,
asiakaspalvelumme on tällä hetkellä ruuhkautunut. Vastaamme sähköposteihin saapumisjärjestyksessä, mutta odotusaika saattaa venyä 7-10 päivään. Tilanne ei ole pysyvä, mutta sen ratkaisemiseen menee asiakassiirtojen aiheuttaman yhteydenottomäärän vuoksi aikaa.
 
Nopeuttaaksesi vastauksen saamista, voit tarkastaa, löytyisikö ratkaisu Ohje - ja tukisivustoltamme. Jos asiasi on erittäin kiireellinen, voit soittaa meille

Pahoittelemme tilannetta ja toivomme kärsivällisyyttä. Teemme parhaamme auttaaksemme sinua mahdollisimman pian, ja meillä on kova tahto palata aiempaan, nopeaan ja laadukkaaseen palvelutasoon. Tiedämme, että asiakkaamme ansaitsevat vain parasta.

Yhteistyöterveisin,
Paytrail-tiimi

In English

Dear Customer,
Our customer service is really congested right now. We will respond to emails on a first come, first served basis. Please be aware that the response time may take up to 7-10 days. The situation is not permanent, but will take time to resolve due to the additional contacts we are receiving caused by the customer migration.
To expedite your response, you can check our Help Center for a solution. If the matter is very urgent, you can call us.

We apologize for this situation and appreciate your patience. We are doing our best to help you as soon as possible. We are determined to return to our usual quick and quality level of service. We know that our customers deserve only the best.

På svenska

Kära kund,
Vår kundtjänst är verkligen överbelastad just nu. Vi kommer att svara på mejl enligt först i ankomstordning, men väntetiden kan vara 7-10 dagar. Situationen är inte permanent, men det kommer att ta tid att lösa på grund av antalet kontakter som orsakas av kundöverföringar till nya Paytrail.
 
För att påskynda ditt svar kan du kolla om svaret finns färdig under på vår hjälp- och supportwebbplats. Om ärendet är mycket brådskande kan du ringa oss.
 
Vi ber om ursäkt för situationen och ber om tålamod. Vi kommer att göra vårt bästa för att hjälpa dig så snart som möjligt och vi har en stark vilja att återgå till den tidigare, snabba och höga servicenivån. Vi vet att våra kunder bara förtjänar det bästa.
 
Vänliga hälsningar,
Paytrail-teamet