Tilitysraporteissa virheellistä tietoa 14.-16.2. - Tilitysraportit generoitu ja lähetetty uudelleen

22. helmikuuta 2022

Päivitys: Tilitysraportit on generoitu ja lähetetty uudelleen 10.3.

Olet voinut saada uudelleengeneroidun raportin, vaikka aiemmin toimitettu raportti ei ollut osaltanne virheellinen. Raportti muodostui virheellisesti vain, jos mainitun aikavälin sisällä oli tilitetty palautuksia.

Pahoittelemme yhä suuresti ongelmasta aiheutunutta vaivaa.

Paytrail-tiimi

-

Olemme havainneet, että tilitysraporteissa on virheellistä tietoa 14.-16.2.2022 koskien tilitysraportilla näkyviä palautuksia. Raportti on muodostunut virheellisesti vain, jos mainitun aikavälin sisällä on tilitetty palautuksia.

Palautuksia on kirjautunut tilitysraportille myynniksi, minkä takia raportissa näkyvä tilityksen summa ei vastaa todellista summaa. Rahat on maksettu oikein ja palautukset on suoritettu oikein, virheet koskevat vain raportointia. 

Tulemme lähettämään korjatut raportit lähiaikoina sähköpostitse. Jos ette ole tilanneet raportteja automaattisesti sähköpostiinne, voi korjatun raportin käydä lataamassa Kauppiaspaneelista.

Pahoittelemme ongelmasta aiheutunutta vaivaa.

Terveisin, 
Paytrail-tiimi

In English: 

Incorrect information in the settlement reports 14.-16.2. -Settlement reports have been generated and sent again


Update: Settlement reports have been generated and sent again on 10.03.2022.

You may have received a regenerated report, even though the report you previously received was accurate. The report was generated incorrectly only if refunds were credited within that time period.

We still deeply regret the inconvenience this problem has caused.

Paytrail team

-

In the 14.-16.2.2022 settlement reports, refunds were showing incorrectly. The report is generated incorrectly only if refunds have been posted within the specified time period.

Refunds were showing as sales in the settlement report, which is why the settlement amount shown in the report does not match the actual amount. The money has been paid correctly and the refunds have been made correctly, the errors only concern reporting.

We will be emailing the corrected reports shortly. If you do not have reports sent to you by email, you can download the corrected report from the Merchant panel.

We apologize for the inconvenience.

Regards,
Paytrail team