Turvaamme palvelumme toiminnan koronaepidemian aikana

17. maaliskuuta 2020

Olemme valmistautuneet turvaamaan kauppiaidemme liiketoiminnan myös koronaepidemian aikana. Työntekijämme voivat työskennellä ajasta ja paikasta riippumatta, ja jatkuvuussuunnitelmamme ja mahdollisuus sijaisjärjestelyihin takaavat, että palvelun ylläpito ja maksunvälitys jatkuvat normaalisti. 

Suojellaksemme kumppaneitamme, asiakkaitamme ja työntekijöitämme, suosimme videoneuvotteluita sekä puhelinta ja sähköpostia. Asiakaspalvelumme palvelee kauppiaita tavalliseen tapaan: tavoitat meidät joka päivä klo 6–23 sähköpostitse (asiakaspalvelu@checkout.fi), puhelimitse (0800 552 010) sekä verkkosivujemme chat-palvelussa.

 

Muistathan, että voit muuttaa tilityssykliäsi

Jos haluat nopeuttaa rahan kiertoa, voit vaihtaa tilityssykliäsi tarpeisiisi sopivaksi. Startti-paketissa tilityssykli on nopeimmillaan viikko, Laaja- ja Pro-paketeissa yksi pankkipäivä. Voit vaihtaa tilityssykliä olemalla yhteydessä asiakaspalveluumme (asiakaspalvelu@checkout.fi). 

Jos teet palautuksia maksuille, muistathan tehdä ne kauppiaan Extranetissä, jotta maksut palautuvat sille maksutavalle, jolla ne on maksettu. Lue lisää palautusten teosta tukisivuiltamme.

 

OP Ryhmä tarjoaa helpotusta luottojen maksuaikoihin

Jos olet OP:n yritys- tai henkilöasiakas, sinulla on mahdollisuus lykätä luottojen maksua. Olethan yhteydessä omaan osuuspankkiisi mahdollisista rahoitustarpeista tai muutoksista luottojen maksuohjelmiin. Suosittelemme ensisijaisesti digitaalisten palvelukanavien käyttöä.

Lue lisää aiheesta OP Ryhmän tiedotteesta.

 

Muuta hyödyllistä tietoa

Työterveyslaitos on koonnut yrityksille tietopaketin koronaviruksesta. Voit tutustua siihen Työterveyslaitoksen verkkosivuilla: https://hyvatyo.ttl.fi/koronavirus/ohje-yrityksille