Extranetissä hoidat sujuvasti kaiken maksuihin, tilityksiin ja yrityksesi tietoihin liittyvän.
Extranetissä hallitset helposti päivittäistä rahaliikennettäsi: tarkastelet yksittäisiä maksutapahtumia tai tilitysraportteja. Raportit käyvät sellaisinaan kirjanpitoon.
Maksujen palautukset hoituvat sujuvasti Extranetin kautta kaikilla maksutavoilla. Palautuksesta veloitetaan palvelupakettikohtainen transaktiohinta, mutta maksusta veloitettu provisio palautuu kauppiaalle. Palautukset kirjautuvat tilitysraportteihin automaattisesti.
Työstämme paraikaa uutta Extranetiä, jossa on entistä enemmän ominaisuuksia.
Uudessa Extranetissä käyttöliittymää on selkeytetty päivittäisten tehtävien helpottamiseksi, ja esimerkiksi maksutapojen asetusten muokkaaminen on helpompaa. Käyttö on myös sujuvampaa pienillä näytöillä mukautuvien käyttöliittymien ansiosta. Lisäksi yksinkertaistamme kauppiaaksi tulemista ja sopimuksen sähköistä allekirjoitusta.
Lue artikkeli: Uusi Extranet tekee kauppiaan arjesta sujuvaa
Ota yhteyttä! Vastaamme miellämme maksupalveluumme liittyviin kysymyksiin. Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe klo 8–21 ja la–su klo 8–16. Arkipyhät suljettu.
Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse numerosta 0800 552 010.
Lähetä viestisi osoitteeseen asiakaspalvelu@checkout.fi.
Voit jättää myös yhteydenottopyynnön lomakkeellamme.