Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Brändimuutoksen UKK

Tästä löydät lisätietoa brändiuudistuksesta sekä vastauksia usein kysyttyihin kysymyksiin.

 

Sopimus ja hinnoittelu

Miksi brändiuudistus tehtiin?

OP on myynyt Checkout Finland Oy:n koko osakekannan Netsin omistamalle Paytrailille. Kauppaan sisältyi myös OP Kassa. Koska OP Kassa on siirtynyt pois OP:n omistuksesta, vaihdetaan brändi Checkoutin mukaan nimetyksi Checkout POS kassajärjestelmäksi.

 

Muuttuuko sopimukseni sisältö ja vaatiiko se minulta toimenpiteitä?

Ei muutu. Asiakkuutesi säilyy Checkout Finlandilla ja jatkuu kuten ennenkin. Brändiuudistus ei vaadi sinulta toimenpiteitä.

 

Muuttuuko palveluni hinta?

Ei muutu. Hinta ja palvelupaketti säilyvät ennallaan.

 

En halua jatkaa palvelun käyttöä. Miten voin irtisanoa palvelun?

Voit irtisanoa palvelun sopimusehdoissa olevan irtisanomisajan puitteissa normaaliin tapaan. Palvelun irtisanominen vaatii irtisanomislomakkeen täyttämisen sekä kassalaitteiden palauttamisen.

Lue myös tarkemmat ohjeet irtisanomiseen ja laitteiden palautukseen.

 

 

Järjestelmän ominaisuudet

Mikä palvelussa muuttuu?

Kassajärjestelmän ja hallintapaneelin ominaisuudet ja toiminnot säilyvät täysin ennallaan, ja voit jatkaa järjestelmän käyttöä kuten ennenkin.

Sovellusten nimi ja ulkoasu vaihtuvat sovelluspäivityksen yhteydessä.

Brändistä johtuvia muutoksia tulee seuraaviin asioihin:

  • Sovelluksen nimeksi vaihtuu Checkout POS.
  • Sovelluksessa ja hallintapaneelissa näkyvät logot vaihtuvat Checkout POS -logoihin.
  • Sovelluksen ja hallintapaneelin värimaailma muuttuu.
  • Maksupäätteissä näkyvät logot vaihtuvat.

 

Yleiset kysymykset

Haluan tilata lisää kuittirullia tai muita tarvikkeita. Miten se onnistuu?

Voit tilata lisätarvikkeita täyttämällä tilauslomakkeen.

 

Mistä löydän palvelun tukimateriaalit?

Tukimateriaalit on siirretty Checkout POS -tukisivuille.

 

Mistä löydän palvelun ajankohtaiset uutiset?

Palvelun ajankohtaiset tiedotteet löydät Checkout POS:n Ajankohtaista-sivulta.

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi