Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Checkout POS ja internetyhteys

Checkout POS:n käyttäminen vaatii aina internetyhteyden, jotta kassasovellus voi ladata tuotetiedot ja muut tiedot pilvipalvelusta ja jotta maksupääte voi varmentaa maksuja.

Mobiililaitteen tulee olla yhteydessä Checkout POS -palveluun joko WiFi-yhteydellä tai mobiilidatan yli (3G tai 4G).

  • Miura-maksupääte käyttää Bluetooth-yhteyden yli mobiililaitteen verkkoyhteyttä maksujen varmentamiseen.
  • Yomani-maksupääte käyttää maksujen varmentamiseen 3G- tai Ethernet-yhteyttä.
  • Yoximo-maksupäätteessä on valmiiksi aktivoitu 3G-liittymä. Voit käyttää sitä tai WiFi-yhteyttä.

Jos verkkoyhteys on kovin hidas tai epäluotettava, se voi vaikeuttaa järjestelmän käyttöä.

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi