Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Hallintapaneelin esittely

Checkout POS:n selaimessa toimiva hallintapaneeli on palvelun sydän. Tästä löydät tietoja sen toiminnoista.

Hallintapaneelissa hallinnoit helposti tuotteita, seuraat myyntejä ja tilaat itsellesi myyntiraportteja. Kirjautumalla palveluun selaimella pääset käsiksi kaikkiin tietoihisi missä ja milloin vain. Voit kirjautua hallintapaneeliin osoitteessa: https://pos.checkout.fi 

Hallintapaneelin näkymässä näet heti yhteenvedon myynnistäsi. Muita toimintoja voit valita hallintapaneelin sivupalkista.

Hallintapaneelin toiminnot

  1. Myynti: saat yleiskuvan myynnistä, keskiostoksesta, asiakkaista, maksutavoista sekä myydyimmistä tuotteista ja kategorioista
  2. Raportit: tilaa myyntiraportteja sähköpostiisi tai lataa tilitysraportteja.
  3. Tuotteet: lisää uusia tuotteita, hallinnoi olemassa olevia tuotteita ja tuotevaihtoehtoja tai lataa tuotteet Exceliin.
    1. Lue myös: Tuotteen luominen tai muokkaaminen
    2. Lue myös: Tuotteiden Excel-tuonti
  4. Tilaukset: Jos käytössäsi on verkkokauppalisäosa, näet tilaukset tältä välilehdeltä.
  5. Hallinta: näet yleiskuvan käytössä olevastasi palvelukokonaisuudesta ja lisäosista sekä myyntipaikan tiedoista. Näkymässä hallitset myös ulkopuolisten sovellusten, kuten Shopify-verkkokaupan, oikeuksia sekä käyttäjien käyttöoikeuksia.
    1. Lue myös: Käyttöoikeudet
    2. Lue myös: Myyntipaikka

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi