Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Hyvityksen tai palautuksen tekeminen Android-sovelluksella

Tästä löydät ohjeen hyvityksen tai palautuksen tekemiseen Android-sovelluksella.

Checkout POS:ssa palauttaminen tarkoittaa sitä, että asiakas palauttaa tuotteen ja saa ostoksesta rahan takaisin. Hyvityksessä palautetaan vain rahaa, ei tuotteita.

 

Tee hyvitys tai palautus näin

  • Valitse sovelluksen sivupalkista kohta Tapahtumat
  • Valitse haluamasi tapahtuma listalta. Jos tapahtumaa ei näy listalla, vedä listaa alaspäin jolloin lista päivittyy. Listalla näkyvät ensin hyvitykset ja palautukset ja sen jälkeen myynnit.
  • Kun olet valinnut tapahtuman, valitse alareunasta Palautus tai Hyvitys
  • Jos valitsit palautus, näet listan ostoksen tuotteista, ja voit valita palautettavat tuotteet. Paina sen jälkeen palauta.
  • Valitse, palautetaanko tuote varastoon vai merkitäänkö se hävikkiin.
  • Valitse palautuksen maksutapa.
    • Maksun voi aina palauttaa käteisellä ja laskukirjauksella. Jos osa tai koko ostos on maksettu maksukortilla, kortille voi palauttaa maksimissaan sen osuuden, joka kortilla on maksettu.
  • Voit halutessasi lähettää kuitin asiakkaan sähköpostiin.
  • Paina sen jälkeen Valmis

Huomaathan, että hyvityksen voit tehdä joko kortilla tai käteisellä. Kortille hyvittäessä et tarvitse ostoon käytettyä pankkikorttia. Käteismaksua ei ole mahdollista hyvittää kortille.

 

Katso myös ohje palautuksen ja hyvityksen tekemiseen iPad-versiolla.

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi