Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

iPad & Star mPOP: mahdolliset ongelmatilanteet

Tarkista:

  • Onko iPad kytketty oikeaan kassalaitteiston USB-porttiin (1.5A)?
  • Onko kytkemiseen käytetty johto kunnossa? Latautuuko iPad samaa johtoa käyttäen eri virtalähteestä?
  • Jos vaikuttaa siltä, että kyseessä on viallinen iPad tai USB johto, ole yhteydessä jälleenmyyjään tai Applen omaan tukeen.

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi