Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Kassalaitteen resetointi tai palauttaminen tehdasasetuksiin

Jos kassalaitteen toiminnassa on häiriöitä, voit resetoida tai palauttaa sen tehdasasetuksiin tämän ohjeen avulla.

1. Paina "Bluetooth reset" -painiketta (1) kassalaitteen pohjassa ja laita kassalaitteen virta päälle. 

2. Hetken kuluttua kassalaitteen LED-valot vilkkuvat. Jatka reset-painikkeen painamista kunnes kassalaitteesta kuuluu piippauksia. Pidä reset-nappulaa pohjassa niin kauan, että kassalaatikko ei enää vilkuta kassalaatikon päällä olevia valoja.

  • HUOM! Kassalaatikossa on kaksi erilaista resetointimahdollisuutta. Ensimmäisen tason resetointi kestää noin 20 sekuntia. Jos se ei riitä, voit tehdä palautuksen tehdasasetuksiin. Se kestää noin 40 sekuntia.

3. Lopeta reset-painikkeen painaminen ja odota, että ainoastaan sininen LED valo palaa yhtäjaksoisesti.

4. Avaa iPadin asetukset ja valitse Bluetooth-valikosta kassalaite (Star mPOP) ja täppää ikonia (i) ja sen jälkeen tekstiä "Unohda tämä laite" ("Forget this device")

5. Parita laite uudestaan mobiililaitteeseen.

6. Jos olet käyttänyt autoconnect-asetusta, aseta autoconnect-asetus uudelleen päälle.

 

Kassalaitteen hallintaan voi käyttää myös Starin omaa sovellusta, mPOP Utilityä. Sovelluksen voit ladata AppStoresta.

 

Lue myös:

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi