Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Kassalaitteiston sijoittaminen

Kassalaite on yhteydessä mobiililaitteeseen langattomalla Bluetooth-yhteydellä. Kaikki langattomat yhteydet ovat alttiita häiriöille. Yhteyshäiriöiden määrään voi vaikuttaa sijoittamalla laitteiston oikein ja huolehtimalla, ettei sen välittömässä ympäristössä ei ole mahdollisia yhteysvirheitä aiheuttavia tekijöitä.

Yhteysvirheitä aiheuttavat:

  • Voimakkaat tai useat virtalähteet tai jatkojohdot
  • Langattomat puhelimet tai kaiuttimet 
  • Muut langattomat laitteet (jotka toimivat 2,4 tai 5GHz taajuudella)
  • Mikroaaltouuni
  • Langattoman verkon (WiFi) tukiasema
  • Kassalaitteen ja mobiililaitteen olevat edellä luetellut laitteet tai muut esteet, kuten metalli, sementti tai marmori (esim. kassalaite tiskipöydän alla ja iPad tiskipöydän päällä).

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi