Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Kuitin tulostumisen ongelmat ja ratkaisut

Star mPOP-kassalaitteen kuitin tulostumisen yleiset ongelmatilanteet ratkaisuineen.

Ongelma: Kuitti ei tulostu

Tarkista:

  • Onko kuittitulostimessa paperia?
  • Onko kuittitulostimen luukku raollaan? Sulje luukku ja yritä uudestaan.
  • Tarkista, että iPadin Asetuksissa Bluetooth on päällä ja kassalaitteisto näkyy Omien laitteiden alla ja että tila on "Yhteydessä" ("Connected").
  • Sulje Checkout POS -sovellus ja kirjaudu siihen uudestaan PIN-koodillasi ja yritä tulostaa kuitti uudestaan (Tapahtumat näkymä -> Näytä kuitti -> Tulosta).
  • Jos ongelma alkoi, kun kuittitulostimeen lisättiin kuittipaperia, tarkista ettei edellisen kuittipaperin rulla jäänyt kuittitulostimeen.
  • Jos vika alkoi yllättäen ilman, että kuittitulostimeen lisättiin paperia tai että kuittitulostinta aukaistiin, kytke kassalaitteiston virtakytkimestä virta hetkeksi pois ja sen jälkeen takaisin päälle.

Ongelma: kuitin tulostuslaatu on huono

Tarkista:

Ongelma: Tulostetuissa kuiteissa on toistuvia jälkiä tai kohtia, joissa tulostusjäljestä ei saa selvää

Tarkista:

  • Avaa kuittitulostin ja tarkista, näkyykö kuittitulostimessa kuittipaperin palasia mustassa rullassa. Jos ei, sulje luukku ja odota, että kuittitulostin työntää pienen palan paperia ulos. Toista tarkistus ja yritä tämän jälkeen kuitin tulostamista uudelleen.

Ongelma: Kuittitulostin ei sulkeudu

Tarkista:

  • Onko kuittipaperirulla liian iso?
  • Onko kuittitulostimessa esineitä, jotka estävät sulkeutumisen?

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi