Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Kuitti

Tästä ohjeesta löydät tietoa Checkout POSin kuitista ja sen sisällöstä.

Kuitin tiedot

  • Logo
    • asetettavissa myyntipaikkakohtaisesti Checkout POSin hallintapaneelissa.
  • Myyntipaikan nimi, osoite ja yhteystiedot
    • muodostetaan myyntipaikan tietojen perusteella.
  • Tuotetiedot
    • Nimi
    • Yksikkö
    • Tuotealennus
    • Tuoterivikohtainen alennus
    • Tuoterivikohtainen kommentti
  • Ostoskorin tiedot
    • Ostoskorialennus
    • Ostoskorikohtainen kommentti
  • Maksutavat:
    • Jokaisella maksutavalla on yksilöllinen viite sekä maksutapakohtaiset erikoistiedot
  • Myyjä
  • Kassan nimi
    • määriteltävissä kassaa luotaessa
  • Yksilöllinen kuittinumero
    • kuittinumerolla voi hakea kuitin järjestelmästä
  • Kuitin luontiaika
  • Kauppiaan itse määrittelemä teksti kuitin loppuun
 

Palautuskuitti

Checkout POSissa ei ole erillistä palautuskuittia. Jos kuittiin kohdistuu palautuksia tai hyvityksiä, ne päivittyvät alkuperäiselle kuitille. Näin kuitinnumero pysyy samana, mutta siihen on lisätty palautus tai hyvitystiedot

 

Mitä hyvitys- tai palautuskuitilla näkyy?


  •  Palautuksesta näytetään:
    • Palautetut tuotteet
    • Palautuksen päivämäärä
    • Jokaisesta palautuksesta syntyy kuitille uusi palautusrivi
  • Hyvityksestä näytetään:
    • Hyvitetty rahasumma
    • Hyvityksen päivämäärä

 

Hyvä huomioida

  • Jos kyseessä on ostoskorialennus, alennus on jyvitetty tuotekohtaisesti, vaikka se ei näy kuitilla suoraan.
  • Ostoskorialennuksessa palautuksessa on  laskettu tuotekohtainen jyvitetty hinta, jolloin se ei välttämättä ole sama kuin alkuperäinen hinta.
  • Palautuksen yhteydessä ei näytetä tuotteeseen kohdistuneita alennuksia tai palautusrivejä.
  • Jos palautus tapahtuu käteisellä, käteispyöristys tapahtuu normaalin pyöristyssäännön mukaisesti.

 

 

 

 

Sähköpostikuitti

Kuitin voi lähettää myös asiakkaan sähköpostiin.

Samalla asiakkaan sähköposti sidotaan asiakkaan käyttämään maksukorttiin. Seuraavissa ostoksissa kuluttajan sähköpostiosoite tarjotaan automaattisesti maksun hyväksyntänäkymässä. Osoite on maskattu siten, ettei kauppiaan ole mahdollista saada sitä selville.

Kuitit lähetetään noreply@checkout.fi-sähköpostiosoitteesta. Kuitti on PDF-liitteenä sähköpostissa.

 

 

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi