Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Lounasseteleiden ja -korttien sekä liikunta- ja kulttuurietujen käyttö

Checkout POS tukee myös lounasseteleitä ja -kortteja sekä liikunta- ja kulttuurietuja. Tästä löydät ohjeet niiden käyttöönottoon.

 

Miten saan lounas-, liikunta- tai kulttuurietujen maksuvälineet käyttööni?

Voit tehdä sopimuksen itsenäisesti niitä tarjoavien palveluntarjoajien kanssa (esim. Edenred, Smartum, ePassi, Tyky, Eazybreak). 

 

Miten aktivoin maksuvälineet?

Jos käytät Miura-maksupäätettä

  • Tarvitset aktivointia varten meiltä kauppiastunnuksesi. Sen voit kysyä asiakaspalvelustamme.
  • Kun olet saanut kauppiastunnuksesi, rekisteröidy suoraan palveluntarjoajalle (esim. Smartum tai Edenred).

Jos käytät Yomani- tai Yoximo-maksupäätettä

  • Et tarvitse kauppiastunnusta aktivointia varten.
  • Ole suoraan yhteydessä haluamaasi palveluntarjoajaan, esimerkiksi

 

Miten lyön maksun kassaan?

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi