Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Maksupäätteen päivittyminen ja turvallisuus

Yoximo päivittyy automaattisesti. Sen tietoturva on korttitoimialan vaatimusten mukainen.

Yoximon automaattiset päivitykset

Maksupääte päivittyy itsestään uudelleenkäynnistyksien yhteydessä, ja se tarvitsee päivittyäkseen toimivan Internet-yhteyden. Pääte käynnistyy uudelleen automaattisesti joka yö, esimerkiksi yöllä kello kolmen ja viiden välillä. Päivityksen aikana maksupääte saattaa käynnistyä uudelleen kerran tai kahdesti. Maksupäätteen käynnistyessä ruudussa on mustalla pohjalla maksupäätteen teknisiä tietoja.

Automaattinen päivitys ei ole toiminnassa, jos päätettä ei ole kytketty verkkovirtaan.

Korttimaksamisen turvallisuus Yoximolla

Maksupääte ja sen ohjelmisto ovat korttitoimialan vaatimusten mukaisia. Maksupäätteessä ei säilytetä korttinumeroita, eikä korttinumeron manuaalinen syöttö maksupäätteen näppäimistöllä ole mahdollista. PIN-kyselyn ohittaminen ei ole mahdollista.

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi