Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Miuran pakotettu uudelleenkäynnistys

Jos Miura ei reagoi, voit pakottaa sen uudelleenkäynnistymään seuraavilla ohjeilla.

Jos Miura-maksupääte jumittuu eikä sammu virtanapista tai ei reagoi muhuin nappeihin, voit käynnistää maksupäätteen uudelleen seuraamalla näitä ohjeita.

  1. Työnnä paperiklemmari (tai muu vastaava tylppä piikki) virtakytkimen vieressä olevaan pieneen koloon.
  2. Paina paperiklemmaria kunnes maksupäätteen yläreunassa vilkkuu 4 vihreää valoa ja maksupäätteen näyttö käynnistyy uudelleen.
  3. Avautuvasta valikosta valitse valinta "1" ja varmista valinta oikean alanurkan OK -napilla.
  4. Odota kunnes maksupääte käynnistyy uudelleen. Tässä menee n. 2–3minuuttia.

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi