Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Miuran resetointi tai palauttaminen tehdasasetuksiin

Jos maksupäätteen toiminnassa on häiriöitä, voit resetoida tai palauttaa sen tehdasasetuksiin. Tästä löydät ohjeet.

Jos maksupäätteen parittaminen ei onnistu tai sen toiminnassa on häiriöitä, voit joko resetoida sen (kesto 2–3 min) tai palauttaa sen tehdasasetuksiin (kesto 6–8 min).

Maksupäätteen resetointi

Voit resetoida maksupäätteen näillä ohjeilla:

    1. Työnnä paperiklemmarin (tai muu vastaava tylppä piikki) virtakytkimen vieressä olevaan pieneen koloon.
    2. Paina paperiklemmaria kunnes maksupäätteen yläreunassa vilkkuu 4 vihreätä valoa ja maksupäätteen näyttö käynnistyy uudelleen.
    3. Avautuvasta valikosta valitse valinta "2" ja varmista valinta oikean alanurkan OK -napilla.
    4. Odota kunnes maksupääte käynnistyy uudelleen. Tämä kestää n. 2-3minuuttia.
    5. Parita maksupääte mobiililaitteeseen uudelleen seuraavasti:
      • Mene Checkout POS:in laitehallintaan ja valitse "Miura M010", jonka jälkeen laite alkaa hakea päätettä. Maksupääte ilmestyy listaan, jonka jälkeen se on valittava painalluksella. Syötä näytölle ilmestynyt laiteparikoodi ja hyväksy paritus painamalla vihreää nuolta maksupäätteestä ja "muodosta pari" painiketta sovelluksesta.

Maksupäätteen palauttaminen tehdasasetuksiin

Voit palauttaa maksupäätteen tehdasasetuksiin seuraamalla näitä ohjeita:

  1. Työnnä paperiklemmari (tai muu vastaava tylppä piikki) virtakytkimen vieressä olevaan pieneen koloon.
  2. Paina paperiklemmaria kunnes maksupäätteen yläreunassa vilkkuu 4 vihreää valoa ja maksupäätteen näyttö käynnistyy uudelleen.
  3. Avautuvasta valikosta valitse valinta "3" ja varmista valinta oikean alanurkan OK -napilla.
  4. Odota, kunnes maksupääte käynnistyy uudelleen. Tämä kestää noin 2-3minuuttia.
  5. Parita maksupääte mobiililaitteeseen uudelleen seuraavasti:
  • Mene Checkout POS:in laitehallintaan ja valitse "Miura M010", jonka jälkeen laite alkaa hakea päätettä. Maksupääte ilmestyy listaan, jonka jälkeen se on valittava painalluksella. Syötä näytölle ilmestynyt laiteparikoodi ja hyväksy paritus painamalla vihreää nuolta maksupäätteestä ja "muodosta pari" painiketta sovelluksesta. 

HUOM! Ensimmäisen maksun yhteydessä maksupääte:

  • päivittää ohjelmiston
  • luo maksamiseen tarvittavat avaimet

Päivitys ja avainten luonti kestää n. 4-6 minuuttia, mikä kannattaa huomioida ensimmäisen ostotapahtuman yhteydessä. 

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi