Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Myyntiraportit ja raporttiasetusten määrittely

Monimyymälätuki mahdollistaa myyntien seurannan joko myyntipaikoittain tai kokonaisuutena. Voit määritellä myyntiraporttiasetukset itse tarpeidesi mukaan.

Raporttiasetukset voit määritellä hallintapaneelin kohdassa Raportit -> Myyntiraportit tai Automaattiset raportit.

 

Myyntiraportit

 

Luo myyntiraportti seuraavasti:

  1. Valitse pudotusvalikosta haluamasi myyntipaikka tai vaihtoehtoisesti "kaikki", jolloin saat raportin kaikista myyntipaikoistasi.
  2. Valitse haluamasi aikaväli
  3. Syötä sähköpostiosoite, johon haluat raportin lähettää.
  4. Paina "Lähetä raportti"

Automaattiset raportit

Automaattisia raportteja ovat käteiskassaraportti, päivittäinen myyntiraportti ja kuukausittainen myyntiraportti.

Raportteja on kahta tyyppiä

  1. Koontiraportti, johon on koostettu kaikkien myyntipaikkojesi myynnit. Lähetetään oletuksena automaattisesti pääkäyttäjälle. Asetusta ja vastaanottajia voi muokata itse.
  2. Myyntipaikkakohtainen raportti, joka näyttää vain kyseisen myyntipaikan myynnit. Oletuksena tätä raporttia ei lähetetä automaattisesti. Asetusta ja vastaanottajia voi muokata itse.

Automaattisten raporttien asetusten muokkaaminen

  1. Siirry kohtaan Raportit -> Automaattiset raportit
  2. Klikkaa näkymästä haluamasi raporttityyppi: käteiskassaraportti, päivittäinen myyntiraportti tai kuukausittainen myyntiraportti.

3. Valitse avautuvasta näkymästä, haluatko lähettää koonti- tai myyntipaikkakohtaisia raportteja. Syötä raporttien vastaanottajat avoimiin kenttiin. Lisää kenttiä saat +Lisää vastaanottaja -painikkeesta. Vastaanottajan voit poistaa roskakori-painikkeella.

4. Tallenna tekemäsi muutokset sivun alareunasta löytyvästä vihreästä "Tallenna" -painikkeesta.

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi