Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Palvelun lopettaminen: UKK

Checkout POS:n kassajärjestelmätoiminnot lakkaavat 1.1.2022. Tästä löydät lisätietoa palvelun lopettamiseen liittyen.

Mitkä palvelun osat suljetaan ja millä aikataululla?

Kaikki palvelun osat ovat käytettävissä 31.12.2021 saakka, ja voit halutessasi käyttää palvelua siihen asti.

Alta löydät lisätietoa eri palveluista.

Lakkautettavat palvelut

  • Kassasovellukset (iPad & Android-sovellus) poistuvat käytöstä 1.1.2022.
  • Maksupäätteet (Miura, Yomani ja Yoximo) poistuvat käytöstä 1.1.2022.
  • Kauttamme hankitut dataliittymät suljetaan 1.1.2022.
  • Varalaitetuki päättyy 1.9.2021.

 

Ennallaan säilyvät palvelut

  • Verkkokauppaintegraatiot säilyvät ennallaan.
  • Stockmann.com -markkinapaikkaintegraation toiminta jatkuu täysin ennallaan.
  • Hallintapaneelista voit hakea kivijalan myyntiraportteja 1.2.2022 saakka.

 

Kevytmaksu jatkuu normaalisti 31.12.2021 saakka

Pivo- ja Siirto-maksujen vastaanoton mahdollistava Kevytmaksu-palvelu jatkuu nykyisenlaisena vuoden loppuun saakka. Saat lisätietoa palvelun jatkosta syksyllä.

Jos sinulla on kysyttävää Kevytmaksusta, Pivon asiakaspalvelu auttaa mielellään.

 

Miten saan kuukausiraportit ja kuitit tai teen palautuksia?

Kuukausiraportit

  • Viimeinen kuukausiraportti kivijalkamyyntien osalta toimitetaan 1.1.2022.
  • Hallintapaneelista voi hakea myyntiraportteja 1.2.2022 saakka.
  • Stockmann.com -myynneistä myyntiraportit toimitetaan tavalliseen tapaan.

Kuitit

  • Jos tarvitset yksittäisen kuitin irtisanomisen jälkeen, esimerkiksi selvitystyötä varten, voit tiedustella kuittia asiakaspalvelustamme.

Palautukset ja hyvitykset

  • Voit tehdä palautuksia ja hyvityksiä normaalisti 31.12.2021 saakka.
  • Huomaathan, että palvelun irtisanomisen jälkeen palautusten tekeminen ei enää onnistu.

 

Miten saan tuoterekisterini talteen?

Jos haluat ladata tuotetietosi talteen esimerkiksi toiseen kassajärjestelmään siirtämistä varten, voit ladata tuotteesi Exceliin hallintapaneelista. Katso ohje »

 

Käytän Stockmann.com:ia ja maksupäätettä. Voinko jatkaa Stockmann.com-integraation käyttöä?

Stockmann-lisäosa säilyy ennallaan ja voit jatkaa sen käyttöä tavalliseen tapaan. Maksupäätteen osalta palvelu loppuu 1.1.2022, ellet irtisano sopimustasi päättymään aiemmin.

 

Mistä löydän korvaavan maksupääteratkaisun?

Netsillä on ilo tarjota päivitys maksuratkaisuusi, joko Small-, Medium- tai Large-maksuratkaisun muodossa. Small-maksuratkaisu kattaa kaiken tarvittavan korttimaksujen vastaanottamiseen, ja Medium- tai Large-ratkaisuilla saat käyttöösi lisäpalveluita, esimerkiksi 4 tunnin vaihtolaitepalvelun ja asiakaspalvelun avuksesi kellon ympäri.

Saat ratkaisut käyttöösi alkaen 29€/kk. Hyödyntäessäsi tämän tarjouksen saat ensimmäiset 3 kk ilman kuukausimaksua.

Jos olet kiinnostunut tutustumaan Netsin tarjoamiin vaihtoehtoihin, pääset lukemaan niistä lisää täältä »

Jos haluat yhteydenoton Netsiltä, täytä tietosi yhteydenottolomakkeeseen. Kampanjakoodilla CHECKOUT voit lunastaa tarjouksen. Voit myös soittaa Netsin myyntiin numeroon +358 942456214.

 

Palvelun irtisanominen

Tässä valitettavassa tilanteessa olemme lyhentäneet palvelun irtisanomisaikaa.

Kaikki palvelusopimukset, myös määräaikaiset, voi irtisanoa heti, ja palvelun laskutus päätetään irtisanomiskuukauden lopussa. Yomanin ja Yoximon osalta irtisanominen tehdään, kun laite on palautunut meille (lue lisää laitteiston palauttamisesta alta).

Irtisanomisen voit tehdä palvelun irtisanomislomakkeella » 

 

Laitteiston palauttaminen

Miura

  • Päätettä ei tarvitse palauttaa meille, ja voit hävittää sen elektroniikkajätteenä.
  • Pääte lakkaa toimimasta 1.1.2022.
  • Jos haluat irtisanoa palvelun aiemmin, kuukausilaskutuksesi loppuu irtisanomiskuukautena. Laitetta ei tarvitse irtisanomisesta huolimatta palauttaa.

 

Yomani & Yoximo

  • Palauta Yomani- tai Yoximo-pääte meille postitse irtisanomisen yhteydessä. 
    • Merkitse lähettäjän tietoihin yrityksen nimi ja y-tunnus.
    • Lähetä paketti osoitteeseen:
      Asiakaspalautustunnus 616743
      Nets / Logistiikka
      Checkout POS palautus
      Teollisuuskatu 21
      00510 Helsinki
    • Palautus on maksuton ja sen voi jättää mihin tahansa Postin toimipisteeseen.

  • Päätteillä ei voi vastaanottaa korttimaksuja enää 1.1.2022 alkaen.
  • Jos irtisanot palvelun aiemmin, kuukausilaskutuksesi päättyy, kun pääte on palautunut meille.

 

Star mPOP -kassalaite & kuittitulostimet

  • Voit säilyttää laitteiston itselläsi veloituksetta.

 

iPad

  • Voit lunastaa kauttamme hankitun iPadin itsellesi. Sovi tästä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme.

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi