Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Palvelun irtisanominen ja laitteiden palauttaminen

Tästä löydät ohjeet palvelun käytön lopettamiseen sekä laitteiden palauttamiseen.

Kun haluat lopettaa palvelun käytön, täytä tietosi irtisanomislomakkeelle ja palauta kassalaitteisto meille alla olevien ohjeiden avulla. Irtisanomisaika alkaa siitä hetkestä, kun laitteet ovat palautuneet varastollemme osoitteeseen:

Asiakaspalautustunnus 610166
Fix-Forum Oy
OP-palautus
Sinikalliontie 5
02630 Espoo

Käsittelemme irtisanoutumispyynnöt sopimuksessa sovitun irtisanomisajan puitteissa.

 

Ohjeet laitteiden palautukseen

  1. Varmista, että laitteet ovat siistissä kunnossa ja että kaikki lisäosat ovat mukana.
    • Pakkaa virtalähde ja muut mahdolliset mukana tulleet lisätarvikkeet laatikkoon, joka kestää kuljetusta.
  2. Merkitse lähettäjän tietoihin yrityksen nimi tai Y-tunnus. 
  3. Jätä palautus mihin tahansa Postin toimipisteeseen. Palautus on maksuton.

Kun palautat iPadin, varmista, että olet kirjautunut ulos AppleID-tililtäsi ja palauttanut tehdasasetukset. Jos iPad palautuu niin että sitä ei voi ottaa uuteen käyttöön (iPad on lukittu, iPadissa on käyttäjän AppleID tai muu vastaava syy), saatamme iPadin käyttökuntoon kauppiaan kustannuksella.

Huomiothan, että veloitamme kauppiaalta kustannukset, jotka aiheutuvat

  • epäsiistien tai rikkinäisten laitteiden puhdistamisesta tai korjaamisesta
  • siitä, että laite palautuu ilman virtalähdettä tai siihen kuuluvia muita tarvikkeita.

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi