Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Tietoa tilityksistä

Tietoa tilityksistä ja tilitysraporteista.

Checkout Finland Oy toimii Checkout POS asiakkaiden maksunvälittäjänä, ja hyväksyessäsi Checkout POSin sopimusehdot hyväksyt samalla myös Checkout Finland Oy:n yleiset ehdot.

Saat asiakkaaksitulemisen yhteydessä sähköpostiisi Checkoutin kauppiastunnuksen ja kirjautumisohjeet, joilla voit kirjautua Checkoutin Extranetiin. Extranetistä näet tarkat erittelyt sinulle maksetuista tilityksistä.

Saat tilitysraportin myös sähköpostitse. Siinä on summattuna sinulle maksettava summa sekä päiväkohtaiset summaukset maksutapahtumista. Raportilla näytetään myös tilityksestä tehdyt vähennykset, joita voivat olla esimerkiksi palautukset.

Tilitysraportilla ei näy, kuinka paljon komissiota on vähennetty. Ne vähennetään automaattisesti myyntisummista. Komissioprosentti on määritelty Stockmannin ja kauppiaan välisessä sopimuksessa, ja palautuksissa komissiosta palautetaan kauppiaalle määritelty osuus.

Voit hakea Checkoutin Extranetistä tilityserittelyn, jossa kaikki tilitykseen kuuluvat tapahtumat ovat omina tapahtumariveinään. Tässä erittelyssä näkyvät myös vähennetyt komissiot omina riveinään. 

 

Katso esimerkki tilitysraportista »

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi