Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Tietoa tilityksistä

Tietoa tilityksistä ja tilitysraporteista.

Paytrail ja Checkout Finland Oy ovat yhdistyneet, ja Checkout on 5.10.21 alkaen jatkanut Paytrailin nimellä ja brändillä.

Checkout POS- ja Stockmann-kauppiaiden maksunvälittäjänä ja tilittäjänä toimii siis jatkossa Checkoutin sijaan Paytrail. 

 

Mistä voin tarkastella tilityksiä?

Olet saanut käyttöönoton yhteydessä sähköpostiisi Paytrailin (ent. Checkoutin) käyttäjätunnuksen, jolla voit kirjautua Kauppiaspaneeliin (ent. Extranet). Siellä näet tarkat erittelyt sinulle maksetuista tilityksistä.

Huom.

  • Voit käyttää Kaupiaspaneelissa samaa käyttäjätunnusta kuin käytit Checkoutin Extranet-palvelussa
  • Jos olet unohtanut salasanasi, löydät tästä ohjeet sen palauttamiseen.
  • Saat tilitysraportin myös sähköpostitse

 

Tilitysraportti

Tilitysraportilla on esitetty:

  • sinulle maksettava summa
  • päiväkohtaiset summaukset maksutapahtumista
  • tilityksestä tehdyt vähennykset, joita voivat olla esimerkiksi palautukset.

Tilitysraportilla ei näy, kuinka paljon komissiota on vähennetty. Ne vähennetään automaattisesti myyntisummista.

Stockmann-kauppiaiden komissioprosentti on määritelty Stockmannin ja kauppiaan välisessä sopimuksessa, ja palautuksissa komissiosta palautetaan kauppiaalle määritelty osuus.

Tilityserittely

Voit hakea Kauppiaspaneelista tilityserittelyn, jossa kaikki tilitykseen kuuluvat tapahtumat ovat omina tapahtumariveinään. Tässä erittelyssä näkyvät myös vähennetyt komissiot omina riveinään. 

 

Lue lisää aiheesta Paytrailin tukisivuilta

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa arkisin klo 8–17. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi