Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Tilausten synkronointi

 

Vaihtoehto 1: Saldotiedon pääjärjestelmänä Checkout POS

Jos Checkout POS on saldotiedon pääjärjestelmä, verkkokauppatilauksia synkronoidaan Shopifysta Checkout POSiin raportointia ja saldonhallintaa varten.

Checkout POSiin tulleet verkkokauppatilaukset näet Checkout POSin hallintapaneelista ja iPad-sovelluksen Tilaukset-osion alta. Shopify-verkkokauppatilaukset menevät automaattisesti Shopify-myyntipaikkaan.

 

Checkout POSiin tuodaan vain maksetut tilaukset. Shopify-verkkokauppatilauksia pystyy hallinnoimaan ainoastaan Shopify-verkkokaupan kautta (esimerkiksi merkitsemään toimituksia, palautuksia). 

Jos verkkokauppatilausten synkronointi on laitettu päälle myös Checkout POSista Shopifyyn, kivijalan myynnit näkyvät maksettuina ja toimitettuina tilauksina Shopifyssä. 

 

Vaihtoehto 2: Saldotiedon pääjärjestelmänä on Shopify

Jos saldon pääjärjestelmä on Shopify, kivijalkamyynnit synkronoidaan Checkout POSista Shopifyhyn. Checkout POSin kivijalkamyynnit näkyvät Checkout POS -tagilla Shopifyssä.

Kassasta tuoduille kivijalkamyynneille ei voi tehdä palautuksia Shopifyn kautta.

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi