Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Tuotteiden poiston synkronointi

Voit valita haluamasi synkronointitavat Shopifyn hallintakäyttöliittymässä seuraavasti:

  1. Mene Shopifyn hallintakäyttöliittymään ja valitse vasemman laidan Apps-kohdasta Checkout POS.
 

2. Siirry kohtaan "Tuotetietojen synkronointi" ja valitse pudotusvalikosta haluamasi tapa tuotetietojen ja poistojen synkronointiin.

 

Oletusasetus: Tuotetiedot synkronoidaan Shopifystä Checkout POSiin, ei synkronoida tuotteiden poistoja. Jos poistoja ei synkronoida, tuotteiden poistot eivät vaikuta toiseen järjestelmään.

 

Lue myös:

Asetukset: Tuotetiedot

Yhteenveto ja esimerkkejä käyttötapauksista

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi