Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Viivakoodinlukija: ongelmat ja ratkaisut

Onko viivakoodinlukijan kanssa haasteita? Katso tästä yleisimmät ongelmat ja ratkaisut.

Ongelma: Viivakoodinlukija ei lue tuotteen viivakoodia

 

  • Tarkista, että mobiililaitteesi asetuksissa Bluetooth on päällä ja kassalaite näkyy Omien laitteiden alla ja tila on "Yhteydessä" ("Connected")
  • Sulje kassasovellus pyyhkäisemällä se pois avoimien sovellusten joukosta. Kirjaudu uudelleen sovellukseen ja yritä viivakoodin lukemista uudestaan.
  • Onko viivakoodinlukija kytketty oikein kassalaitteeseen?
  • Onko viivakoodinlukija alkuperäinen vai erikseen hankittu? Käytä vain alkuperäistä Star mPOPin mukana tullutta viivakoodinlukijaa.

 

Ongelma: Viivakoodinlukija piippaa 5 kertaa yritettäessä lukea viivakoodia

 

  • Sulje kassalaite hetkeksi virtakytkintä painamalla (kuittitulostimen vieressä). Kytke virta takaisin päälle ja odota kunnes kassalaitteen päällä palaa sininen LED-valo. Yritä viivakoodin lukemista uudelleen.

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi