Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Yleistä WooCommerce-integraatiosta

Seuraavat asiat on hyvä huomioida integraation osalta:

  • Integraation toimintaperiaatteisiin on mahdollista vaikuttaa asetuksilla. Käy asetukset huolellisesti läpi ja valitse ne synkronointitavat, jotka tukevat sinun tapaasi käyttää verkkokauppaa ja Checkout POS:ia.
  • Tietojen päivityksissä eri järjestelmien välillä voi olla muutaman minuutin viive. Muista tarkistaa virhetilanteiden lista WooCommercen integraatiosovelluksen hallintanäkymästä, jos epäilet virhettä integraatiossa.
  • Tuotetiedoissa SKU on pakollinen ja yksilöivä arvo Checkout POS:ssa, mutta WooCommercessa se EI ole pakollinen, mutta yksilöivä. Tämä voi aiheuttaa virhetilanteita tai SKU:n muuttumisen, kun tuotetietoja synkronoidaan.
  • WooCommercesta tulevat verkkokauppatilaukset pitää käsitellä ja merkitä toimitetuksi WooCommercessa. Niiden tietoja voi vain katsella Checkout POS:ista.

 

Lue myös:

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Soita numeroon: 010 252 0800.
    Kiinteän verkon lankaliittymistä ja kotimaisista matkapuhelinliittymistä 0,0835 € / puhelu + 0,167 € / min (hinta sisältää ALV:n).

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen kassatuki@checkout.fi