Vaatiiko liikeideasi useiden osapuolten maksunvälityksen hoitamista tai haluatko tarjota mahdollisuuden tallennetulla kortilla maksamiseen? Löydät meiltä maksamisen ratkaisut, joilla toteutat sujuvan ostokokemuksen ja maksimoit konversiot.
Shop-in-shop on kauppapaikka usealle yritykselle. Pääkauppias vastaa sen teknisestä toteutuksesta ja tarjoaa alakauppiaille vaivattoman tavan tehdä kauppaa. Kuluttajille shop-in-shopit ovat helppokäyttöisiä runsaudensarvia, joissa voi maksaa kerralla usean yrityksen tuotteet.
Jopa 80 % suomalaisista tekee verkko-ostoksia. Shop-in-shopit tekevät ostamisen helpoksi ja nopeaksi, kun kuluttaja löytää yhdestä paikasta kaiken tarvitsemansa ja voi maksaa kaikki ostoksensa yhdelle kassalle.
Shop-in-shop on tehokasta liiketoimintaa kaikille. Alakauppiaille se on oiva tapa saada näkyvyyttä ja tavoittaa uusia kohderyhmiä. Pääkauppiaalle kauppapaikan tarjoaminen on tuloksekasta liiketoimintaa ilman, että hän on osapuolena alakauppiaiden kaupanteossa. Pääkauppiaan bisnesmallina on tyypillisesti provision veloittaminen alakauppiailta.
Kun liikeidea vaatii useiden osapuolten maksunvälityksen hoitamista tai rahan vastaanottamista usealle, Checkoutin shop-in-shop-palvelu on järkevin vaihtoehto. Maksunvälittäjä tilittää rahat suoraan tuotteita myyneelle yritykselle, eikä pääkauppias ole vastuussa rahaliikenteestä tai tarvitse finanssivalvonnan alaista maksunvälityslupaa.
Tallenna luottokorttitiedot myöhempää käyttöä varten tokenisoimalla. Tokenisointi on tietoturvallinen ja luotettava keino tietojen tallentamiseen, ja se mahdollistaa näppärät One click- ja toistuvaismaksut.
Sujuva ostokokemus vähentää ostoskorien hylkäämistä. One click -maksun voi hyväksyä vaivattomasti yhdellä painalluksella, jolloin vältetään luottokorttitietojen jatkuva syöttäminen.
Toistuvat maksut ovat kuluttajalle huolettomia, sillä tilauksia ei tarvitse erikseen uusia. Ne sopivat erinomaisesti palveluihin, joissa veloitus tapahtuu kuukausittain.
Tuo maksut, palautukset ja tilitysraportit sujuvasti suoraan osaksi omaa järjestelmääsi ja muokkaa tilityssykli mieleiseksesi. Tilitysraportit käyvät sellaisinaan kirjanpitoon.
Yhtenäistä verkokaupan ostopolku etusivulta maksuvahvistukseen. Käyttöliittymä on toteutettavissa juuri vaatimuksiesi mukaiseksi.
Ota yhteyttä! Vastaamme miellämme maksupalveluumme liittyviin kysymyksiin. Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe klo 8–21 ja la–su klo 8–16. Arkipyhät suljettu.
Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse numerosta 0800 552 010.
Lähetä viestisi osoitteeseen asiakaspalvelu@checkout.fi.
Voit jättää myös yhteydenottopyynnön lomakkeellamme.