Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Kuinka tilityksenne toimivat?

Maksamme sinulle tilitykset tilityssyklisi mukaisesti: kerran kuukaudessa, joka toinen viikko, viikoittain, joka toinen päivä tai päivittäin. Myös palvelupakettisi vaikuttaa saatavilla olevaan tilityssykliin: Startti-paketissa se on nopeimmillaan viikko, Laaja-paketissa joka toinen päivä ja Pro-paketissa päivittäin.

Tilityssykliäsi voit vaihtaa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme: lähetä meille sähköpostia asiakaspalvelu@checkout.fi tai soita 0800 552 010 ja kerro vain kauppiastunnuksesi ja haluamasi tilitysnopeus.

Saat jokaisesta tilityksestä sähköpostiisi kirjanpitokelvollisen tilitysraportin, jonka voimme tarvittaessa lähettää suoraan kirjanpitäjällesi. Tilitysraporttien tapahtumakohtaisia erittelyitä voit tarkastella Extranetissä.