Neuvoja ja vastauksia Checkout-tiimiltä

Kuinka tilityksenne toimivat?

Maksamme sinulle tilitykset tilityssyklisi mukaisesti: kerran kuukaudessa, joka toinen viikko, viikoittain, joka toinen päivä tai päivittäin. Myös palvelupakettisi vaikuttaa saatavilla olevaan tilityssykliin: Startti-paketissa se on nopeimmillaan viikko, Laaja-paketissa joka toinen päivä ja Pro-paketissa päivittäin.

Tilityssykliäsi voit vaihtaa ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme: lähetä meille sähköpostia asiakaspalvelu@checkout.fi tai soita 0800 552 010 ja kerro vain kauppiastunnuksesi ja haluamasi tilitysnopeus.

Saat jokaisesta tilityksestä sähköpostiisi kirjanpitokelvollisen tilitysraportin, jonka voimme tarvittaessa lähettää suoraan kirjanpitäjällesi. Tilitysraporttien tapahtumakohtaisia erittelyitä voit tarkastella Extranetissä.

Tilaa nyt

Tilaa Checkout käyttöösi!

Aloita kaupanteko valitsemalla sopiva paketti ja tilaamalla palvelu käyttöösi.

Tilaa nyt

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–su klo 8.00–21.00.

  • Soittamalla

    Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse numerosta 0800 552 010.

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen asiakaspalvelu@op-maksupalvelu.fi.

  • Chatissa

    Sivuston alakulman chat auttaa asiakaspalvelun aukioloaikoina.

  • Lomakkeella

    Voit jättää myös yhteydenottopyynnön lomakkeellamme.