Neuvoja ja vastauksia Checkout-tiimiltä

Mitä teen, jos asiakas peruu tilauksensa? Miten palautus tehdään?

Jos asiakas peruu tilauksensa, tee maksutapahtumalle palautus Extranetissä. Näin palautus kohdistuu oikein ja hoituu samalla maksutavalla, jolla tilaus on maksettu.

Tee palautus seuraavasti:

  1. Etsi maksutapahtuma "Maksutapahtumat"-välilehden hakutoiminnolla. Tarkemman hakuohjeen löydät täältä.
  2. Klikkaa maksutapahtumaa hakutuloslistauksesta, jolloin maksutapahtuman erittely aukeaa.
  3. Rullaa erittelyssä kohtaan "Tilauksen sisältö ja palautukset."
  4. Syötä palautettava summa, lisää halutessasi sisäinen kommentti ja paina "Palauta."

 

Lue myös: Miten rahoituspalvelut toimivat? Miten osamaksulle tehdään palautus?

 

Varojen siirto kauppiastilille

Jos haluat siirtää lisää varoja kauppiastilillesi esimerkiksi palautusten tekoa varten, voit tehdä sen välilehdellä "Siirrä varoja". Tämän jälkeen voit syöttää siirrettävän summan ja edetä "Maksa"-painikkeella.

Tilaa nyt

Tilaa Checkout käyttöösi!

Aloita kaupanteko valitsemalla sopiva paketti ja tilaamalla palvelu käyttöösi.

Tilaa nyt

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–su 6.00–23.00 kaikissa kysymyksissäsi.

  • Soittamalla

    Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse numerosta 0800 552 010.

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen asiakaspalvelu@op-maksupalvelu.fi.

  • Chatissa

    Sivuston alakulman chat auttaa asiakaspalvelun aukioloaikoina.

  • Lomakkeella

    Voit jättää myös yhteydenottopyynnön lomakkeellamme.