Neuvoja ja vastauksia Checkout-tiimiltä

Miten etsin maksutapahtumia Extranetissä?

Voit etsiä maksutapahtumia Extranetin "Maksutapahtumat" työkalun avulla. Kirjaudu Extranettiin ja valitse "Maksaminen" valikosta "Maksutapahtumat".

Voita hakea tapahtumia päivämäärällä tai summalla syöttämällä haluamasi hakuehdot "summa" tai "päivämäärä" kenttiin. Voit etsiä maksuja myös asiakkaasi nimellä ja verkkokauppasi viitenumerolla jos verkkokauppasi lähettää nämä tiedot järjestelmäämme maksun yhteydessä. Extranet hakee oletuksena vain "Maksettu", "Maksettu, odottaa hyväksyntää" ja "Maksettu ja tilitetty" tilassa olevia tapahtumia. Jos haluat muissa tiloissa olevia maksutapahtumia, "Näytä lisää hakuvaihtoehtoja" painikkeen takaa löydät lisää hakuvaihtoehtoja. Tämän painikkeen takaa löydät myös muita hakuvaihtoehtoja, esimerkiksi haun maksutavan mukaan.

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–su 6.00–23.00 kaikissa kysymyksissäsi.

  • Soittamalla

    Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse numerosta 0800 552 010.

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen asiakaspalvelu@op-maksupalvelu.fi.

  • Chatissa

    Sivuston alakulman chat auttaa asiakaspalvelun aukioloaikoina.

  • Lomakkeella

    Voit jättää myös yhteydenottopyynnön lomakkeellamme.