Neuvoja ja vastauksia Checkout-tiimiltä

Miten saan luottokortit käyttöön verkkokauppaani?

Luottokortit saat verkkokauppaasi käyttöön hakemalla niitä Extranetistä.

Ennen luottokorttien hakemista varmista seuraavat asiat:

  • Verkkokaupassasi on näkyvillä riittävät tiedot:
    • Maksuehdot ovat verkkokaupassasi näkyvissä asiakkaalle
    • Toimitusehdot ovat verkkokaupassasi näkyvissä asiakkaalle
    • Yrityksesi tiedot ovat verkkokaupassasi näkyvissä asiakkaalle.
      • Y-tunnus ja yrityksen nimi
      • Sähköpostiosoite ja/tai puhelinnumero
  • Extranetissä on syötetty riittävät tiedot yrityksestäsi
    • Olet allekirjoittanut kauppiassopimuksen Extranetissä
    • Olet syöttänyt "Lyhyt kuvaus myynnistä"-osioon kaikki tiedot

Hakemus käsitellään keskimäärin 2 työpäivän kuluessa kuluessa. Asiakaspalvelumme on sinuun tarvittaessa yhteydessä jos tarvitsemme sinulta lisätietoja.

Saat vahvistuksen kontaktisähköpostiosoitteeseesi kun hakemuksesi on käsitelty. Saatuasi vahvistuksen luottokorttien aktivoimisesta, voit aktivoida maksutavat Extranetistä käyttöösi. Jos luottokorttimaksutavat eivät aktivoinnin jälkeen näy verkkokaupassasi, kannattaa asiasta olla yhteydessä verkkokauppa-alustasi tekniseen toimittajaan.

Tilaa nyt

Tilaa Checkout käyttöösi!

Aloita kaupanteko valitsemalla sopiva paketti ja tilaamalla palvelu käyttöösi.

Tilaa nyt

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–su 6.00–23.00 kaikissa kysymyksissäsi.

  • Soittamalla

    Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse numerosta 0800 552 010.

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen asiakaspalvelu@op-maksupalvelu.fi.

  • Chatissa

    Sivuston alakulman chat auttaa asiakaspalvelun aukioloaikoina.

  • Lomakkeella

    Voit jättää myös yhteydenottopyynnön lomakkeellamme.