Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Myyn sesonkituotteita. Pitääkö palveluni katkaista hiljaisemmiksi kuukausiksi?

Ei tarvitse.

Jos myyntisi on kausiluonteista tai yritystoimintasi on tauolla, voit laittaa kauppiastilisi tauolle Extranetin "Kauppiastili"-kohdassa valitsemalla "aseta passiiviseksi". Tauko astuu voimaan ilmoitustasi seuraavan kuukauden alusta, ja tauon kesto voi olla enintään 12 kuukautta. Tauon ajalta emme veloita kuukausimaksua.

Jos kauppiastilisi ei ole aktiivinen 12 kuukauden aikana, irtisanomme sopimuksen automaattisesti. Olet tervetullut takaisin kauppiaaksemme, kun liiketoimintasi jälleen jatkuu!

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–su klo 8.00–21.00.

  • Soittamalla

    Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse numerosta 0800 552 010.

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen asiakaspalvelu@checkout.fi.

  • Lomakkeella

    Voit jättää myös yhteydenottopyynnön lomakkeellamme.