Neuvoja ja vastauksia Checkout-tiimiltä

Myyn sesonkituotteita. Pitääkö palveluni katkaista hiljaisemmiksi kuukausiksi?

Ei tarvitse.

Jos myyntisi on kausiluonteista tai yritystoimintasi on tauolla, voit laittaa kauppiastilisi tauolle Extranetin "Kauppiastili"-kohdassa valitsemalla "aseta passiiviseksi". Tauko astuu voimaan ilmoitustasi seuraavan kuukauden alusta, ja tauon kesto voi olla enintään 12 kuukautta. Tauon ajalta emme veloita kuukausimaksua.

Jos kauppiastilisi ei ole aktiivinen 12 kuukauden aikana, irtisanomme sopimuksen automaattisesti. Olet tervetullut takaisin kauppiaaksemme, kun liiketoimintasi jälleen jatkuu!

Tilaa nyt

Tilaa Checkout käyttöösi!

Aloita kaupanteko valitsemalla sopiva paketti ja tilaamalla palvelu käyttöösi.

Tilaa nyt

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–su klo 8.00–21.00.

  • Soittamalla

    Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse numerosta 0800 552 010.

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen asiakaspalvelu@op-maksupalvelu.fi.

  • Chatissa

    Sivuston alakulman chat auttaa asiakaspalvelun aukioloaikoina.

  • Lomakkeella

    Voit jättää myös yhteydenottopyynnön lomakkeellamme.