Neuvoja ja vastauksia Checkout-tiimiltä

Myyn sesonkituotteita verkkokaupassani. Pitääkö maksunvälityssopimukseni katkaista hiljaisemmiksi kuukausiksi?

Ei tarvitse. Voit laittaa palvelumme tauolle seuraavan kuun alusta ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Kun myyntisi jälleen käynnistyy, voit pyytää asiakaspalveluamme aktivoimaan palvelun. Emme laskuta palvelusta tauon aikana.

Jos kauppiastilisi ei ole aktiivinen 12 kuukauden aikana, tulemme irtisanomaan sopimuksen automaattisesti. Olet tervetullut takaisin kauppiaaksemme, kun liiketoimintasi jälleen jatkuu!

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–su 6.00–23.00 kaikissa kysymyksissäsi.

  • Soittamalla

    Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse numerosta 0800 552 010.

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen asiakaspalvelu@op-maksupalvelu.fi.

  • Chatissa

    Sivuston alakulman chat auttaa asiakaspalvelun aukioloaikoina.

  • Lomakkeella

    Voit jättää myös yhteydenottopyynnön lomakkeellamme.