Verkkoseminaari: näin tehostat verkkokauppasi markkinointia

Aika viilata verkkokauppa huippukuntoon?

Katso seminaaritallenne ja hyödynnä konkreettiset vinkit kauppasi kasvattamiseen.

Seminaarin sisältö:

Täytä tietosi ja katso tallenne

Näin saat asiakkaita verkkokauppaasi

Miten asiakkaat löytävät kauppasi?

Verkkokauppa menestyy vasta, kun oikeat asiakkaat löytävät sinne. Millä keinoilla kauppaa kannattaa markkinoida ja miten markkinoinnissa voi onnistua?

Puheenvuorossa käydään läpi:

  • Erilaiset markkinointikanavat ja niihin sopivat sisällöt
  • Mitä toimenpiteitä eri kanavissa kannattaa tehdä
  • Konkreettisia esimerkkejä onnistumisista.

 

Asiantuntijapuhujana on Matti Kojo verkkokaupan kasvuun erikoistuneelta Arvo Partnersilta.

Matilla on yli kymmenen vuoden kokemus digitaalisen liiketoiminnan ja verkkokauppojen kasvun tekemisestä ja markkinoinnista. Ytimessä ihmiset, ideat ja data.

MattiKojo

Asiakascase: Finlayson

Millaista verkkokaupan pyörittäminen on ja mitä oppeja poikkeusajasta on kertynyt?

Perinteikäs tekstiiliyritys Finlayson myy tuotteitaan sekä verkossa että kivijalassa. Millaista verkkokaupan pyörittäminen käytännössä on ja miten liiketoiminta muuttui, kun koronaviruksen rajoitteet sulkivat kivijalkaliikkeet? 

Puheenvuorossa käydään läpi:

  • Millaista Finlaysonin verkkokaupan pyörittäminen on ja mitkä ovat sen tärkeimmät markkinointikanavat?
  • Miten ja milloin koronaviruksen vaikutukset näkyivät ja miten siihen reagoitiin?
  • Mitkä ovat olleet poikkeusajan tärkeimpiä oppeja?

 

Asiantuntijapuhujana on Mirka Erander, eCommerce Manager, Finlayson.

Mirka_Erander_Finlayson

Näin markkinoit nykyisille asiakkaillesi

Miten pidät kiinni nykyisistä asiakkaistasi?

Vanhan viisauden mukaan uuden asiakkaan hankkiminen on monta kertaa kalliimpaa kuin nykyasiakkaan pitäminen. Millä keinoilla nykyasiakkaista voi pitää kiinni ja miten heille kannattaa markkinoida?

Puheenvuorossa käydään läpi:

  • Miksi ja miten nykyasiakkaille kannattaa markkinoida?
  • Mitkä on toimivat kanavat asiakasmarkkinointiin?
  • Konkreettisia esimerkkejä onnistumisista.

 

Asiantuntijapuhujana on Tatu Kuivalahti asiakasdataan ja markkinointiin erikoistuneelta Custobarilta.

Tatulla on pitkä kokemus asiakasdatan hyödyntämisestä ja markkinointiautomaatiosta. Hän on yksi menestyneen suomalaisen markkinointiautomaatiotyökalun Custobar Oy:n perustajista sekä yrityksen toimitusjohtaja. Custobarilla on toistasataa asiakasta yli 13 eri maassa, mikä on tarjonnut aitiopaikan nähdä erilaisten yritysten asiakkuusmarkkinoinnin tarpeita ja kehittymistä.

Tatu Kuivalahti

OP ja Checkout yhdessä yritysten tukena

Verkkoseminaari on osa OP:n Puhalletaan yhteen Suomeen -kokonaisuutta. Se kokoaa yhteen OP Ryhmän tukitoimet yrityksille. Checkout Finland on osa OP Ryhmää.