Neuvoja ja vastauksia tiimiltämme

Brändimuutoksen UKK

Checkoutin maksupalvelun visuaalinen ilme muuttuu 5.10.2021 Paytrailin ilmeen mukaiseksi. Mitä muutos Checkoutin kauppiaan näkökulmasta tarkoittaa? Katso tästä vastaukset usein kysyttyihin kysymyksiin.

 

Mitä toimenpiteitä muutos vaatii Checkoutia käyttäneeltä kauppiaalta?

Checkoutin verkkomaksupalvelu saa Paytrailin brändin mukaisen ilmeen 5.10.2021. Voit jatkaa maksupalvelun käyttöä normaalisti – sinun ei esimerkiksi tarvitse tilata käyttöösi Paytrailin palvelua tai allekirjoittaa uutta palvelusopimusta. Checkoutin nykyinen maksupalvelu muuttuu vain nimeltään ja ilmeeltään Paytrailin brändin mukaiseksi.

Maksutavat, Kauppiaspaneelin (nyk. Extranet) toiminnot sekä tilityssyklisi säilyvät brändimuutoksen yhteydessä ennallaan.

Lue seuraavasta kohdasta verkkokaupassa tehtävistä toimenpiteistä.

 

Mitä toimenpiteitä verkkokaupassa tulee tehdä?

Koska Checkout muuttuu nimeltään ja ilmeeltään, sinun tulee tehdä verkkokaupassasi muutamia toimenpiteitä, jotta kuluttaja ei hämmenny maksuvaiheessa:

  • Korvaa Checkoutia koskevat tekstit ja kuvat Paytrailin vastaavilla verkkokaupassasi.
  • Lisää Paytrailia koskeva teksti toimitusehtoihisi (alla).
  • Lisää halutessasi maksutapoihin liittyvä kuva verkkokauppaasi.

Teksti toimitusehtoihin

Maksupalvelutarjoaja

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com 

Katso toimitusehtojen kieliversiot » 

 

Mitä muutoksia brändimuutos tuo maksupalveluun?

Uusi ilme tuo mukanaan seuraavat muutokset:

  • Maksupalvelun nimi vaihtuu Paytrailiksi
  • Extranetin ulkoasu muuttuu ja sen nimi vaihtuu Paytrailin Kauppiaspaneeliksi 
  • Maksupalvelun ulkoasu vaihtuu Paytrailin brändin mukaiseksi
  • Kuluttajalle näkyvän maksuseinän nimi muuttuu maksusivuksi, ja Paytrail näkyy siellä maksun saajana Checkoutin sijaan. Paytrail näkyy myös kuluttajan tiliotteella maksun saajana.

 

Vaikuttaako brändimuutos palvelusopimukseeni tai palvelumaksuihini?

Brändimuutoksen myötä tämänhetkinen sopimuksesi Checkout Finland Oy:n kanssa siirtyy Paytrail Oyj:n nimiin sellaisenaan. Palvelumaksuihin muutoksella ei ole vaikutusta.

 

Miksi brändimuutos tehdään?

Kerroimme aiemmin, että olemme yhdistyneet Paytrailin kanssa keskittääksemme voimamme ja asiantuntijuutemme. Nyt rakennamme yhdessä verkkomaksupalvelua, joka vastaa parhaalla mahdollisella tavalla suomalaisten verkkokauppiaiden ja kuluttajien tarpeisiin. Palvelu on nimetty Paytrailiksi.

Jäikö jokin askarruttamaan?

Ota yhteyttä! Kotimainen asiakaspalvelumme auttaa ma–pe 8–21 ja la–su 8–16. Arkipyhät suljettu.

  • Soittamalla

    Tavoitat asiakaspalvelumme puhelimitse numerosta 0800 552 010.

  • Sähköpostilla

    Lähetä viestisi osoitteeseen asiakaspalvelu@checkout.fi.

  • Lomakkeella

    Voit jättää myös yhteydenottopyynnön lomakkeellamme.