Verkkokaupan markkinoinnin mittaamisen avain on priorisointi. Katso vinkit sopivan mittariston valintaan.
verkkokaupan markkinointi
Verkkokaupan markkinoinnin mittaamisen avain on priorisointi. Katso vinkit sopivan mittariston valintaan.
verkkokaupan markkinointi
Verkkokaupan markkinoinnin mittaaminen voi tuntua aluksi vaikealta lyhenneviidakolta. Asiantuntijan mielestä alkuun pääsee, kun muistaa kaksi perusasiaa.
verkkokaupan markkinointi
Verkkokaupan sosiaalisen median markkinoinnissa menestyy, kun aloittaa perusasioista. Asiantuntija kertoo, miten somemarkkinointi tuottaa tulosta.
mobiilimaksaminen
Mobiilimaksamisen suosio verkkokaupoissa kasvaa kohisten. Checkout tarjoaa kattavan valikoiman mobiilimaksutapoja – uutuutena Apple Pay.
asiakaskokemus
Tuotearvostelut verkkokaupassa parantavat konversioprosenttia eli oston todennäköisyyttä. Myös negatiivinen palaute tuotteesta voi olla kauppiaalle hyödyllistä.
Verkkokaupan tuotekuvaus on syytä tehdä huolella jokaiselle tuotteelle. Myyvä tuotekuvaus puhuttelee ostajaa ja kertoo enemmän kuin pakolliset perustiedot.
verkkokaupan markkinointi
Verkkokaupan markkinointiautomaatio tehostaa myyntiä ja parantaa asiakaskokemusta. Lue vinkit markkinointiautomaatiossa onnistumiseen.
logistiikka
Mitä kuluttajat toivovat logistiikalta? Mitä verkkokauppiaan tulee huomioida logistiikassa ja miten varautua myyntipiikkeihin? Tästä löydät vastaukset.
verkkokaupan markkinointi
Kiinnostava sisältö houkuttelee asiakkaat verkkokauppaasi. Lue tästä asiantuntijan vinkit sisällöntuotantoon ja jakelukanaviin.
verkkokaupan perustaminen
Millainen verkkokauppa-alusta on MyCashflow? Kenelle ja millaisiin tarpeisiin se sopii? Vastaukset löydät tästä.